سئو

آموزش سئو

سئو

آموزش سئو

آموزش سئو در سئو ای دی یو

رضایت کاربر و رضایت موتور جستجو دو عاملی هستند که یک سایت را به موفقیت نزدیک می کنند.


سئو مهمترین عامل برای رسیدن به این هدف است. به عنوان مثال، فرض کنید یک سایت جذاب و کاربرپسند طراحی کرده اید که هیچ کاربری به آن مراجعه نمی کند، مانند ساخت یک فروشگاه مدرن و مجهز که هیچ کس نمی تواند از آنجا عبور کند! بنابراین برای رونق و پیشرفت سایت خود باید جامعه هدف را با آن آشنا کنید. سئو بهترین و موثرترین راه برای جذب مخاطب است.


با استفاده از آموزش سئو به راحتی می توانید فروشگاه سوت و کور خود را به مکانی برای رفت و آمد کاربران تبدیل کنید. این همان چیزی است که موتور جستجوی گوگل را خوشحال می کند و همچنین به سایت شما ارزش و اعتبار خاصی می بخشد.


بنابراین با آموزش سئو از 0 تا 100 کاربر و موتورهای جستجو می توانند شما را مشتاق بازدید از سایت خود کنند و این مهم ترین عاملی است که یک کسب و کار برای رونق و رشد به آن نیاز دارد.


در این مقاله می توانید به هر آنچه از یک دوره آموزشی جامع سئو انتظار دارید برسید و سپس برای رشد و رونق کسب و کارتان آستین ها را بالا بزنید!


ما سعی کرده ایم آموزش سئو را به زبان ساده و به معنای واقعی در این صفحه پیاده سازی کنیم تا بتوانید اطلاعات کامل و جامعی در مورد آموزش سئو به ساده ترین شکل بدست آورید و از آن برای بهبود رتبه وب سایت خود استفاده کنید. .


چرا سئو مهم است و باید آموزش سئو از هم اکنون شروع شود؟


اگر هنوز شک دارید که سئو مهم نیست و نمی تواند به کسب و کار شما کمک کند یا درآمد شما را افزایش دهد، پیشنهاد می کنم این ویدیو را تماشا کنید تا با جریان و بحث سئو آشنا شوید.


همانطور که می گویند، سئو برای کسب و کارها در سال 2022 مهم تر از شب است.


سئو چیست؟ مقدمه ای بر پیشرفت

اپلیکیشن های سئو


سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو است و مجموعه ای از اقدامات است که می توانید با استفاده از آن ها وب سایت خود را به صفحه اول گوگل بر روی کلمات کلیدی مورد نظر خود برسانید. در این مقاله به طور کلی در مورد آموزش سئو برای شما صحبت خواهیم کرد.


سئو منبع درآمد آینده است.


با آموزش سئو می توانید طبق شرایط ایجاد شده توسط کرونا به راحتی کسب درآمد کنید. زیرا با ظهور ویروس کرونا، دنیای دیجیتال به طور تصاعدی رشد کرده است و اکثر کسب و کارها متوجه شده اند که باید آنلاین شوند.


در حال حاضر، فقط داشتن یک سایت کافی نیست، کسی که پول بیشتری می خواهد و می خواهد سهم بازار خود را به دست آورد، بهترین گزینه سئو است.


با یادگیری سئو می توانید به راحتی هر سایتی را به صفحه اول گوگل بیاورید و به آن کسب و کار کمک کنید تا نتایج شما را چندین برابر کند.


پخش کننده صدا


00:00

00:00


از کلیدهای بالا و پایین برای افزایش یا کاهش صدا استفاده کنید.

آیا همه سایت ها و کسب و کارها به آموزش سئو نیاز دارند؟

آموزش سئو، نیاز همه کسب و کارها


افزایش فروش و افزایش مشتریان مهم ترین مسائلی است که صاحبان مشاغل همواره به آن توجه دارند. این را با یک مثال واضح تر توضیح خواهیم داد.


فرض کنید دو فروشگاه یک محصول را می فروشند، به نظر شما مصرف کنندگان یا مشتریان کدام فروشگاه را برای خرید انتخاب می کنند؟ بدون شک سایت هایی که در جستجوی گوگل رتبه بهتری دارند از نظر مشتری اعتبار و ارزش بیشتری دارند.


بنابراین با آموزش مقدماتی پیشرفته سئو، علاوه بر جذب مشتری، اعتبار و ارزش کسب و کار شما نیز افزایش می یابد و مردم بیشتر به سایت شما اعتماد می کنند.


واضح است که تمامی سایت ها و کسب و کارهای اینترنتی به سئو نیاز دارند.


شاید سوال بهتر این باشد که آیا صاحبان مشاغل باید سئو را به تنهایی یاد بگیرند یا باید آن را به سئو بسپارند؟


برای پاسخ به این سوال باید گفت که هیچکس مثل شما با سایت و کسب و کار شما همدردی نمی کند، پس بهتر است دست به کار شوید و با گذراندن دوره آموزشی جامع سئو، بهترین راهکارها برای موفقیت و پیشرفت سایت و کسب و کار را ارائه دهید. و کار شما


مهمترین بخش سئو

مهمترین بخش آموزش سئو


• الگوریتم گوگل

• سئو فنی

• در صفحه SEO

• سئوی خارج از صفحه

کنسول جستجو


مهمترین الگوریتم گوگل

مهمترین الگوریتم گوگل در آموزش سئو


وقتی موضوعی را در گوگل جستجو می کنید، مرتبط ترین مقالات بر اساس جستجوی شما در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شوند. برای نشان دادن بهترین و مرتبط ترین نتایج، گوگل الگوریتم های مختلفی را برای این موضوع ایجاد کرده است.


الگوریتم به طور مداوم به روز می شود و تغییرات مختلفی در آن ایجاد می شود تا کاربر بتواند در سریع ترین زمان ممکن به موضوع مورد نظر خود برسد. الگوریتم ها موقعیت و رتبه سایت شما را در نتایج گوگل تعیین می کنند.


بنابراین، با یادگیری تمرینات سئو از 0 تا 100، می‌توانید از تکنیک‌های مختلف برای تحت تأثیر قرار دادن الگوریتم گوگل استفاده کنید و به رتبه‌ها و رتبه‌های خوبی در جستجو برسید.


الگوریتم پاندا

الگوریتم پاندا


اگر محتوای سایت مانند عکس، مقاله، فیلم و غیره از سایت دیگری کپی شده باشد، الگوریتم پاندا این اطلاعات را به موتور جستجوی گوگل گزارش می دهد. گوگل همچنین هرگز در نتایج اصلی خود ظاهر نمی شود تا سایت هایی را که دائماً محتوا را از جاهای دیگر کپی می کنند مسدود کند.


الگوریتم پاندا از سال 2011 برای جلوگیری از کپی استفاده می شود و از آن زمان بازار کار برای تولید محتوا بسیار داغ شده است. بنابراین برای کسب موقعیت خوب در نتایج گوگل، متن، عکس و هر چیز دیگری را از سایت های دیگر کپی نکنید.


الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن


الگوریتم پنگوئن یکی دیگر از الگوریتم های مهم گوگل است که از آوریل 2012 به عنوان یکی از الگوریتم های گوگل معرفی شده است.این الگوریتم بر روی لینک سایت و بک لینک تمرکز دارد.


اگر با بک لینک ها آشنایی ندارید، در زیر به طور کامل آنها را توضیح خواهیم داد. گوگل برای بک لینک های قوی ارزش قائل است و اگر از بک لینک های خوب استفاده کنید، شانس شما برای بهبود رتبه شما در نتایج گوگل بسیار افزایش می یابد.علاوه بر بک لینک های خوب، بک لینک های مخرب نیز وجود دارند که می توانند تاثیر منفی بر رتبه و رتبه سایت داشته باشند که در آموزش سئو مقدماتی تا پیشرفته نیز با آن ها آشنا خواهید شد.


الگوریتم برت

گوگل برت


وقتی می خواهید موضوعی را در گوگل جستجو کنید، از زبان رسمی یا روزمره استفاده می کنید؟ در زندگی روزمره ما، همه مکالمات ما مکالمه هستند، بنابراین گوگل الگوریتم برت را ایجاد کرده است تا بتواند راحت تر با انسان ها ارتباط برقرار کند.


بنابراین، این الگوریتم درک زبان انسان را برای گوگل آسان تر می کند و در تجزیه و تحلیل پرس و جوهای کاربران با دقت بیشتری می کند. به همین دلیل، گوگل از الگوریتم برت برای نشان دادن نتایج دقیق به شما استفاده می کند. توجه به این الگوریتم یکی دیگر از مواردی است که در آموزش سئو 0 تا 100 باید با آن آشنا باشید.


الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم مرغ مگس خوار


قبل از اجرای الگوریتم مرغ مگس خوار، از سایت هایی با کلمات کلیدی خوب برای کسب رتبه های خوب در نتایج گوگل استفاده می شد.


این امر کیفیت مقالات منتشر شده در سایت را به شدت کاهش می دهد و کاربران تقریباً نمی توانند مقالات با کیفیت را پیدا کنند و حتی سایت هایی که به کیفیت محتوای خود اهمیت می دهند هرگز نتایج خوبی در گوگل کسب نمی کنند.


مرغ مگس خوار سر کار می آیند تا وضعیت را کاملاً معکوس کنند. سایت هایی که از تعداد زیادی کلمات کلیدی استفاده می کنند اکنون توسط گوگل جریمه می شوند و رتبه آنها کاهش می یابد. از طرف دیگر، سایت هایی با کیفیت مقاله خوب به رتبه های خوبی در جستجوهای گوگل می رسند.


بنابراین می توان گفت امروزه تولید محتوا و سئو برای افزایش رتبه یک وب سایت بسیار مورد نیاز است. در تمرین زیر، اساس آموزش سئو پیشرفته، نحوه انتشار محتوای با کیفیت و مبتنی بر سئو بر اساس الگوریتم گوگل را توضیح خواهیم داد.


الگوریتم کبوتر

الگوریتم کبوتر


توجه به کلمات کلیدی و تولید محتوای سئو به طور کامل از زمانی که الگوریتم کبوتر پا به دنیای الگوریتم های گوگل گذاشت محبوبیت پیدا کرد. این الگوریتم وقتی کاربران کلمه ای را جستجو می کنند، کلمات کلیدی مرتبط با آن موضوع را در سایت شما پیدا می کند و در صورت وجود چنین کلمه ای به گوگل اطلاع می دهد.


گوگل همچنین به دلیل وجود کلمات کلیدی مهم و پرکاربرد در سایت شما، جایگاه شما را در نتایج شما بهبود می بخشد.


الگوریتم گورخر

الگوریتم گورخر


این الگوریتم ساختار تمامی سایت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک را بررسی می کند و سایت های بی کیفیتی که سایت های بی ارزش محسوب می شوند را از نتایج گوگل حذف می کند.


دلیل آن جلوگیری از سوء استفاده و کلاهبرداری از برخی وب سایت ها است. بنابراین باید پس از گذراندن دوره جامع آموزش سئو به نکاتی توجه کنید که هرگز در دام این الگوریتم بی رحم نیفتید. یکی از این موارد این است که سایت شما دارای نمادهای الکترونیکی است.


توجه به تجربه کاربری و رابط کاربری یکی دیگر از موضوعات مهم از دیدگاه الگوریتم های خر است. به طور کلی بهترین کاری که می توانید برای مقابله با این الگوریتم انجام دهید این است که مشتریان را راضی نگه دارید. هرچه مشتری راضی تر باشد، الگوریتم الاغ از شما راضی تر است!


الگوریتم Index First Mobaile

الگوریتم شاخص همراه اول


در سال‌های اخیر، همه ما برای تماشای سایت‌ها به سراغ لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های خود رفته‌ایم، و بسیار بعید است که سایتی را از طریق تلفن باز کنیم. اما در حال حاضر، سایت ها با مشکلاتی روبرو هستند و این نمایش ضعیف آنها در تلفن های همراه است. برای حل این مشکل، گوگل الگوریتم First Mobaile Index را معرفی کرد. به طوری که وب سایت ها باید سایت خود را برای کاربران موبایل نیز طراحی کنند تا افراد هنگام بازدید از آنها با مشکل مواجه نشوند.


به طور کلی ریسپانسیو بودن سایت یکی از مهم ترین عواملی است که تمامی سئوکاران باید با آن آشنا باشند و برای طراحی ریسپانسیو با طراحان سایت ارتباط برقرار کنند.


چگونه در صفحات نتایج گوگل شماره یک باشیم؟

برای اینکه در صفحه نتایج گوگل شماره یک شوید، باید سه مرحله را کاملاً هدفمند و حرفه ای انجام دهید و آنها را به صورت رو در رو اجرا کنید.


سئو فنی

در صفحات سئو

سئو کردن صفحه

در ادامه این صفحه به شرح کامل هر سه مورد می پردازیم.


تکنیک های سئو چیست و شامل چه مواردی می شود؟

به تمام اقدامات انجام شده برای تسهیل پیمایش موتورهای جستجو و خزنده ها در یک سایت اشاره دارد. این بخش بیشتر در مورد توسعه دهندگان و کدنویسان سایت است که باید آنها را دنبال کنند. البته هر سئویی باید اطلاعات لازم را در مورد هر قسمت داشته باشد تا بتواند با تیم توسعه سایت ارتباط برقرار کند و دچار چنین مشکلاتی نشود. در ادامه در مورد تکنیک های سئو صحبت خواهیم کرد.


سئو و مزایای آن

سئو و مزایای آن


بسیاری از سایت ها تمامی الزامات تولید محتوا و لینک سازی را رعایت کرده اند، اما همچنان مورد پسند گوگل نیستند و در بین رقبا رتبه خوبی ندارند. یکی از مهمترین فاکتورهایی که در این مورد باید تحلیل کنید سئو فنی است.


به طور کلی می توان گفت که در سئو تکنیکال، ما زیربنای نتیجه گرفتن از سئو داخلی و خارجی را می سازیم. سئو به مسائل فنی سایت، کد برنامه نویسی، ربات ها و به طور کلی مشکلات موتورهای جستجو می پردازد.


امروزه سرعت سایت یکی از مهمترین فاکتورهای کسب رتبه از گوگل است که برای بهبود آن باید قوانین سئو و استانداردهای فنی را رعایت کنیم. بنابراین در دوره آموزش سئو از 0 تا 100 با این مبحث آشنا می شوید.


افزایش سرعت سایت

افزایش سرعت سایت


سرعت وب سایت اگر مهم ترین موضوع در زمینه سئو نباشد قطعا یکی از مهمترین مسائل در حال حاضر است.


آمازون اعلام کرده است که هر 100 میلی ثانیه در بارگذاری یک سایت، فروش فروشگاه را یک درصد کاهش می دهد. حتماً بارها برای شما پیش آمده است که برای خواندن مقالات و خواندن سریعتر مطالب بارگذاری شده سایت، تب های مختلف مرورگر را می خوانید.


بنابراین سرعت پایین سایت نه تنها موقعیت شما را در گوگل متزلزل می کند بلکه می تواند کاربران شما را نیز کاهش دهد.


بهینه سازی کد سایت

بهینه سازی کد سایت


کد سایت یکی از مهمترین مسائل برای افزایش سرعت سایت است. موتور جستجوی گوگل سایت شما را با کدهایی که در آن می نویسید ارزیابی می کند و اگر این کد به هم ریخته و بی کیفیت باشد به ناچار با مشکلات مختلفی مواجه خواهید شد که مهم ترین آنها نادیده گرفتن گوگل است. .


اما اگر برنامه نویسی سایت خود را نمی دانید و سایت شما وردپرس است، می توانید از افزونه های مختلف برای بهینه سازی کد سایت و بهبود سئوی آن استفاده کنید.


به طور کلی مبحث بهینه سازی کد یکی از مهمترین مباحث آموزش سئو 0 تا 100 می باشد.


از Cache یا Gzip استفاده کنید

یاد بگیرید که از کش یا gzip استفاده کنید


البته شما فایل را زیپ کرده اید تا حجم آن کاهش یابد و بتوانید این فایل را با سرعت بیشتری برای دیگران ارسال کنید.


این کار همچنین می تواند برای کاهش اندازه صفحه سایت با استفاده از Gzip انجام شود. به طور کلی وقتی کاربر سایت شما را باز می کند، درخواست اطلاعات به سرور ارسال می شود و پس از دریافت درخواست توسط سرور، فایل سایت شروع به بارگذاری می کند، اگر این اطلاعات را با Gzip کاهش دهید، صفحه برای کاربر سریعتر بارگذاری می شود.


فشرده سازی فایل های CSS و JS

آموزش سئو و بهبود سرعت سایت


برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت، یکی از مهمترین کارهایی که در سئو باید انجام دهیم فشرده سازی فایل های css و js است. سایت ها معمولا دارای تعداد زیادی فایل css و جاوا اسکریپت هستند که باعث کندی بارگذاری صفحات می شود.


بنابراین برای افزایش سرعت بارگذاری صفحه باید این فایل ها به طور کامل فشرده شده و به فایل های css و فایل های js تبدیل شوند. این یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای افزایش سرعت وب سایت خود در آموزش سئو انجام دهید.


بهینه سازی فایل Robots.txt

آموزش سئو و بحث فایل robots.txt


خزنده گوگل رباتی است که سایت ها را خزیده و اطلاعات آن ها را استخراج می کند. به طور کلی، این خزنده ها در هر بار بازدید از یک سایت، مقدار مشخصی از اطلاعات سایت را تجزیه و تحلیل می کنند.


بنابراین، برای دادن اطلاعات مهم تر به آنها، بهتر است خزنده ها از محتوای سایت ما که در حال مشاهده هستند مطلع شوند.


به این ترتیب محتوای مهم ما سریعتر در نتایج جستجوی گوگل قرار می گیرد. برای تعیین مسیر خزنده گوگل باید از فایل Robots.txt استفاده کنیم.


یک نقشه سایت بسازید

ایجاد نقشه سایت و تاثیر آن بر سئو


بسیاری از سایت ها با انتشار مطالب خود در صفحات گوگل یا ایندکس نشدن مشکل دارند. بنابراین زمان زیادی طول می کشد تا محتوای شما در نتایج جستجوی گوگل برای کاربران ظاهر شود.


اما اگر نقشه سایت دارید، موتور جستجوی گوگل راحت تر با سایت ارتباط برقرار می کند و محتوای سایت را راحت تر ارزیابی و تجزیه و تحلیل می کند. توجه به نقشه برداری یکی از مهم ترین مفاهیمی است که در دوره آموزشی جامع سئو باید به آن پرداخته شود.


اگر سایت وردپرسی دارید، ایجاد نقشه سایت کار سختی نیست و تنها با نصب قالب yoast SEO قابل انجام است.


از داده های ساخت یافته استفاده کنید

استفاده از ساختارهای داده


داده های ساختاریافته داده های ساختاری هستند که به موتور جستجوی گوگل کمک می کند تا محتوای سایت را بهتر درک کند و با آن تعامل داشته باشد.


به یک معنا، داده های ساختاریافته را می توان برای طراحی محتوای سایت در قالبی که با استانداردهای گوگل مطابقت دارد، استفاده کرد.طراحی صفحه بر اساس استانداردهای داده های ساخت یافته تاثیر بسزایی در ارتقای رتبه وب سایت دارد و می توان آن را یکی از مهم ترین فاکتورهای سئو معرفی کرد.


سایت واکنش گرا

سایت واکنش گرا


ریسپانسیو سایت به این معنی است که سایت برای تمامی دستگاه های موجود مانند لپ تاپ، تبلت، موبایل و ... طراحی شده است تا کاربران محدودیتی برای بازدید از سایت نداشته باشند.


در سال های اخیر اکثر مردم سایت ها را با تلفن همراه خود دنبال می کنند و به نوعی تعداد کاربران موبایل از کاربرانی که با لپ تاپ و کامپیوتر سایت باز می کنند بیشتر شده اند.


بنابراین بهتر است به طراحی رابط کاربری تلفن های همراه بیشتر توجه شود تا کاربران مدت زمان بیشتری در وب سایت حضور داشته باشند و در نتیجه بتوانند رتبه وب سایت را در گوگل بهبود بخشند.


در سئو صفحه

آموزش سئو داخلی


انتشار بهترین و جذاب ترین مطالب در یک سایت بدون اینکه کسی آن را ببیند چگونه است؟ ناامیدی و خستگی ناشی از کار بیهوده تنها دستاورد شما از انتشار محتوای بازدید نشده است.


سئوی داخلی چیزی است که شما را از ناامیدی خارج می کند و پس از مدتی با افزایش ترافیک شما را به وجد می آورد. هر کاری که در سایت برای جذب مخاطب انجام می دهید به سئو داخلی مربوط می شود. ارسال پست های جذاب و جذاب، لینک های مختلف پیوند دهنده صفحات وب سایت و از جمله کارهایی است که می توان برای سئو داخلی انجام داد. به طور کلی، هرچه آموزش سئو داخلی را بهتر یاد بگیرید، خزنده های گوگل بیشتر شما را می بینند و به شما توجه بیشتری می کنند. چه چیزی بهتر از این؟


عنوان و عنوان صفحه (Meta Tilte)

عنوان سئو و تاثیر آن بر سئو


عنوان صفحات در سئو داخلی بسیار مهم است. همچنین عنوان مناسب و متناسب با کسب و کار شما در جذب مخاطب موثر است.


توصیه می شود کلمه کلیدی اصلی خود را در عنوان صفحه قرار دهید، زیرا کاربران پس از جستجوی عبارت در گوگل، متن آبی غلیظ را پیدا می کنند. این متن آبی عنوان صفحه شماست.


ترفندهایی برای جذاب کردن عنوان وجود دارد، مانند استفاده از اعداد، قرار دادن کلمات کلیدی در ابتدای عنوان و غیره. به طور کلی راه حل های زیادی برای این موضوع وجود دارد که در یکی دیگر از آموزش های seoedu به آن ها اشاره خواهیم کرد.


توضیحات و توضیحات متا (توضیحات متا)

توضیحات متا


وقتی در گوگل جستجو می کنید، توضیحات و توضیحات متا در زیر هدر ظاهر می شود که به رنگ آبی پررنگ ظاهر می شود.


باید فکر کرد که قبل از ورود به سایت توضیحات متا را مطالعه کرده اید تا خلاصه ای از محتوای آن به دست آورید. هرچه توضیحات واضح تر و تم کلی صفحه بهتر باشد، احتمال باز کردن صفحه بیشتر می شود.


با نوشتن متای خوب و قانع کننده، نرخ کلیک سایت روز به روز بهتر می شود. بنابراین یکی از مهمترین مباحث آموزش سئو 0 تا 100 توجه به توضیحات متا می باشد.


صفحات و آدرس ها

آدرس صفحه


برخی از سایت ها نام های عجیب و غریبی را برای آدرس صفحه خود انتخاب می کنند که گاهی اوقات آنها را به یاد می آورند! به عنوان مثال یک سایت ایرانی را برای شما مثال می زنیم. سایت VARZESH3 یک وبسایت ایرانی است که اگر اهل فوتبال و ورزش هستید بارها از آن بازدید کرده اید. با خواندن آدرس این وب سایت، حتی اگر هنوز وارد آن نشده باشید، می توانید حدس بزنید که محتوای آن و نام آن تا مدت ها در ذهن شما باقی خواهد ماند.


عنوان

عناوین و سرفصل ها در سئو


استفاده از عنوان و سربرگ دو مزیت اصلی برای محتوای سایت دارد. اول اینکه، اهمیت قطعات مختلف محتوا توسط موتورهای جستجو از طریق ارسال قابل درک است.


دومین مزیت استفاده از عنوان، ایجاد ساختاری منسجم و منظم برای محتوای پست است.


اگر از تگ های عنوان در محتوا به صورت استاندارد استفاده کنیم، کاربران راحت تر با متن ارتباط برقرار می کنند.

سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا

امروزه تولید محتوا برای معرفی خدمات و محصولات مختلف در مدت زمان کوتاه قابل سفارش است.


با این حال، باید دید که آیا محتوای تولید شده از کیفیت مناسبی برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده برخوردار است یا اینکه در فرآیند تولید باید با دقت بیشتری بررسی شود.


از سوی دیگر، انواع مختلفی از محتوا را می توان برای پلتفرم های مختلف سفارش داد که ممکن است یکی دیگر از چالش های اصلی در هنگام سفارش تولید محتوا باشد.


اگر همچنان می خواهید برای کسب و کار یا وب سایت خود محتوا ایجاد کنید، قطعاً باید به سوالات زیادی پاسخ دهید.


اگر چنین است، لطفا با ما همراه باشید. شاید بتوانیم به شما کمک کنیم تا کمی به سوالات خود پاسخ دهید. اما قبل از آن باید بدانیم که چقدر با تولید محتوا آشنایی دارید.


سفارش تولید محتوا متنی برای وب سایت


آیا با توالی تولید محتوا آشنایی دارید؟

آیا به دنبال سفارش تولید محتوا هستید؟ آیا با انواع محتوا و اهمیت هر مطلب آشنایی دارید؟ قطعا یکی از مهم ترین نکاتی که در ابتدا باید به آن توجه کرد، نوع محتوای متنی، ویدئویی و ویدئویی است که می توان در پلتفرم های مختلف (مانند وب سایت های موجود در اینترنت یا شبکه های اجتماعی) منتشر کرد.


اگر با انواع محتوا و نحوه ساخت آن آشنایی ندارید، باید بدانید که نکات زیادی وجود دارد که این موضوع را بیش از پیش اهمیت می دهد. برای مثال می توان به بهینه سازی محتوا یا تولید آن بر اساس تکنیک های سئو اشاره کرد.


اگر محتوایی که تولید می کنید بهینه نباشد یا نکات سئو را رعایت نکند، حتی اگر هزینه آن را متحمل شوید، ممکن است نتوانید به هدف انتشار محتوا برسید.


به همین دلیل است که هنگام سفارش تولید محتوا باید بر سئو بودن آن تاکید کنید.


زمانی که یک محتوا توسط سئو بهینه سازی می شود، به این معنی است که کاربران و مخاطبان شما در فضای وب می توانند به راحتی آن را با جستجو در گوگل یا بینگ بینگ یا هر پلتفرم دیگری پیدا کنند.


البته استفاده از موتورهای جستجو برای دسترسی به محتوای خود در فضای مجازی پایان راه نیست.


برعکس، پس از کلیک کاربر بر روی وب سایت یا پلتفرم شما، محتوایی که ایجاد می کنید باید به قدری جذاب باشد که بینندگان دقایقی یا حتی ساعت ها در خواندن یا مشاهده محتوا وسواس داشته باشند.


تفاوت سفارش تولید محتوا و سفارش درج

تولید محتوای اشتراک و تبلیغات


نکته دیگری که هنگام سفارش تولید محتوا باید در نظر داشت تفاوت بین سفارش تبلیغات است.


به هر یک از این موارد قطعا باید با توجه خاص و دیدگاه های متفاوت نگاه کرد. در نگاه اول، این دو تفاوت اساسی دارند.


زمانی که قصد اجرای تبلیغات را دارید، در واقع به دنبال مخاطبان و کاربران در دنیای مجازی (یا دنیای واقعی) هستید و ممکن است در این راه از ابزارهای مختلفی استفاده کنید.


به عنوان مثال می توانید از کانال های موجود در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام یا اینستا برای تبلیغات استفاده کنید و یا می توانید از وب سایت های محبوب برای معرفی خود به مردم در دنیای مجازی استفاده کنید.


روش های زیادی برای تبلیغات وجود دارد که هر کدام بسیار مفید هستند و می توانند به شما در جذب مخاطب یا مشتری بیشتر کمک کنند.اما اگر تا به حال از تبلیغات استفاده کرده اید، باید بدانید که ایجاد و انتشار محتوا با تبلیغات بسیار متفاوت است.


می دانید که در تولید محتوا، متفاوت از زمان انتشار آگهی، نیازی به سایر وب سایت ها یا کانال های تلگرامی متعلق به دیگران ندارید، در تولید محتوا در واقع به دنبال این هستید که کاربران وب سایت خود را پیدا کنند. معمولا برای این کار از ابزارهای سئو استفاده کنید.


ایجاد و انتشار تبلیغات با سفارش محتوا در فضای مجازی

مطالب را در وب سایت منتشر کنید


همانطور که قبلا ذکر شد، برای انتشار محتوا در فضای مجازی نیازی به وب سایت ها یا کانال های دیگری ندارید، بلکه باید یک وب سایت یا کانال برای خود در شبکه های اجتماعی مانند اینستا ایجاد کنید.


به همین دلیل است که در این روش تمرکز شما بر روی شرکت، برند یا وب سایت مورد علاقه خود است و کاری با تبلیغات در سایر وب سایت ها و کانال های مورد علاقه خود نخواهید داشت.


البته این بدان معنا نیست که تبلیغات یا گزارش ها نمی توانند به شما کمک کنند. اما سفارش رپورتاژ آگهی قطعا می تواند بهترین نتیجه را به عنوان مکمل تولید محتوا برای شما به ارمغان بیاورد.


به همین دلیل است که بهترین شرکت ها و موفق ترین وب سایت های دنیای مجازی معمولا سعی می کنند از این دو روش برای جذب بیننده در ابتدای کار خود استفاده کنند.

در واقع یکی از روش ها تولید محتوا برای کمک به کاربران برای یافتن شماست.


اما روش دیگر، سفارش رپورتاژ تبلیغات، می تواند به شما در یافتن کاربران در فضای مجازی کمک کند.


به عقیده بسیاری از کارشناسان بازاریابی، با استفاده از این دو ابزار، در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را خواهید گرفت.


سفارش تولید محتوای آنلاین


نوع محتوا و روش سفارش

هرکس باید متن ها، فیلم ها و سایر مطالب را متناسب با نیاز خود برای انتشار در فضای شبکه مناسب سازد.


اگر می خواهید برای وب سایت یا شبکه اجتماعی خود محتوا ایجاد کنید، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع محتوایی را می خواهید تولید کنید.


شما باید این کار را با توجه به نیاز خود انجام دهید.


برای مثال ممکن است نیاز به معرفی محصول داشته باشید در این مورد یکی از بهترین راه های تولید محتوا ممکن است تولید محتوای متنی باشد که محصول شما را توصیف می کند.


البته راه های دیگری نیز برای معرفی محصولات وجود دارد، مانند ساخت ویدیو یا محتوای ویدیویی که در آن می توانید محصولات خود را به صورت بصری به نمایش بگذارید.


پس از سفارش تولید محتوا و معرفی محصولات و خدمات خود در فضای مجازی، باید از هر یک از این ابزارها به بهترین نحو استفاده کرد تا کاربران مشتاق بیشتری را جذب کند.


نکته دیگر این است که باید به پلتفرمی که می خواهید محتوا را در آن منتشر کنید توجه کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک وب سایت دارید، قطعا می توانید انواع محتوای متنی، ویدئویی و ویدئویی را ارسال کنید.


اما اگر از شبکه های اجتماعی استفاده می کنید، ممکن است نیاز به تولید محتوای خاصی داشته باشید. زیرا برخی از شبکه های اجتماعی بیشتر ویدئو محور هستند. به عنوان مثال، اگر یک کانال اینستاگرام دارید، بهتر است بیشتر روی ایجاد محتوای ویدیویی تمرکز کنید.به طور اصولی محتوا را به روز کنید

همچنین می توانید برای محتوای قدیمی وب سایتی که در وب سایت منتشر کرده اید، محتوای جدید سفارش دهید.


در این ویدیو به شما یاد میدم چطور یک آپدیت حرفه ای و خوب درست کنید.


حال محتوای باکیفیت این به روز رسانی محتوا را تصور کنید که قطعا می تواند وب سایت شما را بسیار ارتقا دهد.



هزینه سفارش تولید محتوا

هزینه تولید محتوای متنی


امروزه شرکت های مجازی یکی از سودآورترین شرکت ها هستند، چون افراد نیاز به معرفی خود به جامعه دارند، می توانند افراد زیادی را جذب کنند.


اگر به دنیای مجازی نگاهی بیندازید، می بینید که مجموعه ها و شرکت های زیادی در حال تولید انواع محتوا هستند. هر کدام از آنها نیز با سرعت خاصی خدمات ارائه می دهند.


هنگام سفارش محتوا، یکی از مهمترین جنبه های تولید محتوا، هزینه ای است که همه باید برای تولید محتوا بپردازند.


البته اگر نیاز به تولید محتوا دارید، یکی از مهمترین جنبه هایی که روی آن تمرکز خواهید کرد هزینه تولید است.


شاید لازم باشد در مورد بهترین مجموعه ای که می تواند با کمترین هزینه بهترین محتوا را در اختیار شما قرار دهد، کمی تحقیق کنید تا بتوانید یکی از بهترین مجموعه های فعال در این زمینه را پیدا کنید.


باید توجه داشته باشید که تولید محتوا یک هنر است و همه نمی توانند به راحتی بهترین محتوا را تولید و در اختیار شما قرار دهند. بنابراین، هر چه این گونه آثار هنری بیشتر باشد، باید اهمیت بیشتری داشته باشد و معمولاً هزینه بیشتری نیز دارد.


این موضوع نه تنها در مورد ایران بلکه در سایر کشورهای دنیا نیز صدق می کند و هر چه کیفیت محتوا بالاتر باشد هزینه تولید نیز افزایش می یابد.


ثبت سفارش تولید محتوای متنی


ثبت نام اینترنتی سفارش تولید محتوا

همانطور که می دانید با ظهور ویروس کرونا همه چیز دیگر در اینترنت است، تماس های تلفنی و سفارشات واتس اپ و ... جای خود را به پنل سفارش محتوا می دهد.


برای ثبت سفارش آنلاین و ارسال آن به تیم ما می توانید از پنل ثبت سفارش تولید محتوا سایت seoedu استفاده کنید.


پس از ثبت سفارش، مراحل ساخت محتوای شما توسط تیم ما تکمیل می شود و مدارک مربوطه از طریق قسمت پنل کاربری و قسمت تیکت برای شما ارسال و در اختیار شما قرار می گیرد.


ما همیشه سعی می کنیم مطالب را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهیم.


6 نکته کلیدی برای تولید محتوای باکیفیت


دوره خلاصه پس از سفارش تولید و انتشار محتوا

تولید سفارش محتوای متنی تحویل فوری


شما می توانید بهترین محتوا را برای انتشار در وب ایجاد کنید و آن را از طریق وب سایت خود و سایر پلتفرم های موجود منتشر کنید.


در این مرحله یکی از مهمترین سوالات شما این است که چقدر باید منتظر باشیم تا نتیجه کار تولید محتوا را ببینیم.


در پاسخ به این سوال باید گفت که محتوای ارگانیک تولید شده بر اساس اصول معمولا زمان می برد تا به تدریج در فضای مجازی مخاطب جذب شود.بنابراین پس از سفارش تولید و انتشار محتوا، به تدریج شاهد رشد وب سایت خود خواهید بود.اگر وب سایت شما در ابتدای جذب مخاطب است، باید سعی کنید به طور مستمر هر روز ترافیک وب سایت با محتوای باکیفیت تولید کنید. خود را افزایش دهید تا در مدت زمان کوتاهی نتیجه تلاش خود را در این زمینه مشاهده کنید.


روند مشاهده تأثیر مثبت انتشار محتوا در هر پلتفرمی که دارید ممکن است یک تا چند ماه طول بکشد. اگر در این مدت به تولید محتوایی که برای کاربران جذاب باشد ادامه دهید، می‌توانید به تدریج حضور خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید و دریافت کنید. رتبه بالاتر در گوگل یا سایر پلتفرم های اینترنت.


سفارش تولید محتوای آنلاین برای وب سایت


هزینه تولید محتوا برای وب سایت چقدر است؟

هزینه تولید محتوای متنی برای وب سایت متفاوت است. وب سایت هایی که در زمینه های تخصصی و علمی مانند پزشکی، حقوق، بورس، ارز دیجیتال و ... فعالیت می کنند قطعا برای نوشتن محتوای این گونه وب سایت ها نیاز به تحقیق و یادگیری بیشتری دارند و در نتیجه هزینه های تولید محتوای شما را افزایش می دهند. متوجه خواهد شد.


اما در صورت زمان کمتر برای مطالعه و تحقیق در اماکن عمومی، هزینه ها کمتر است.


نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که هر چه هزینه تولید محتوا بیشتر باشد، ارزش و کیفیت محتوای شما بیشتر می شود، رتبه گوگل شما بالاتر می رود و ورودی بیشتری دریافت می کنید. بیشتر دریافت کنید.


بنابراین، برای تولید محتوا برای وب سایت خود پول خرج کنید و مطمئن شوید که نتایج عالی از آن به دست می آورید.


چگونه می توان سفارش تولید محتوا را از کارفرما دریافت کرد؟

برای بسیاری از اهالی عرصه تولید محتوا، سوال دیگر این است که چگونه کارفرمایان را جذب می کنند و اولین قدم را در بازار تولید محتوا برمی دارند تا مهارت و هنر خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند؟


البته اگر فردی آموزش تولید محتوا را گذرانده باشد می تواند با سخت کوشی به تولید محتوا بپردازد و همچنین می تواند از استعدادهای خود استفاده کند و قطعا در مدت زمان کوتاهی می تواند نقدهای مثبت و پروژه های خوبی را از سوی خود جلب کند. کارفرمایان .


بدیهی است برای رسیدن به بالاترین نقطه در بازاریابی و تولید محتوای متنی یا تصویری متنوع، مجموعه شما علاوه بر آموزش سئوی محتوا، نیازمند کسب مهارت های بیشتری نیز می باشد. برای مثال کسب مهارت لینک سازی را می توان یکی از این مهارت ها دانست.


هر کدام از این مهارت ها به آموزش جداگانه نیاز دارند، به عنوان مثال آموزش لینک سازی خارجی، علاوه بر تولید محتوا، به بهبود رتبه وب سایت شما نیز کمک می کند.


برای هر مقاله کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید.

کلماتی را که می خواهید برای پیوندهای داخلی استفاده کنید مشخص کنید.

کلمات Evergreen و lsi را برای سازنده محتوا ارسال کنید

نقش مخاطب هدف را مشخص کنید

رعایت این 4 نکته می تواند کیفیت محتوایی را که سفارش می دهید بهبود بخشد. کافیست در هنگام سفارش مطالب خود به این 4 نکته توجه کنید و آنها را با جزئیات به نویسنده خود در میان بگذارید.


امیدواریم در این زمان توانسته باشیم گامی هر چند کوچک در پاسخگویی به سوالات شما در زمینه سفارش تولید محتوا و هزینه های آن برداریم و شما را با اهمیت این سوال آشنا کنیم.


البته در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد تولید محتوا، تبلیغات اشتراکی و حوزه های پروژه مرتبط در اختیار شما قرار دهیم.


سفارش آنلاین تولید محتوا

سفارش آنلاین محتوا در seoedu


پس از شیوع کرونا، همه چیز آنلاین شد، حتی تولید محتوا.


برای اینکه بتوانید تولید محتوا را به صورت آنلاین سفارش دهید کافی است از طریق پنل سفارش seoedu اقدام کنید.


از مزایای سفارش آنلاین تولید محتوا می توان به ارتباط سریع با تیم پشتیبانی، عیب یابی و ارتباط مستقیم با تیم فروش و نویسندگان برای ایجاد تغییرات و آنچه برای محتوای بهتر و قوی تر نیاز دارید، اشاره کرد.


فرآیند تولید محتوای خوب

مراحل ساخت محتوای متنی با کیفیت بالا

1- موضوع را انتخاب کنید

به عنوان اولین گام در تولید محتوا، انتخاب موضوع ممکن است مهمترین مرحله باشد. با داشتن دانش و اطلاعات کافی در مورد نیازهای کاربران، می توانید بهترین موضوع را در زمینه خود انتخاب کنید و سپس به بحث در مورد تولید محتوای آن ادامه دهید.


2- عنوان جذابی بنویسید

در دنیای آنلاین با محتوای زیاد، برای اینکه بتوانید کاربران خود را برای بازدید از مطالب خود جذب کنید، باید عنوان جذابی داشته باشید و نوشتن عنوان جذاب بحثی طولانی و مفصل است.


3- قلاب محتوا

هنگام سفارش تولید محتوای وب سایت باید به این نکته توجه داشته باشید که در 500 کلمه اول رفتار شما باعث می شود کاربر جذب محتوای شما شود و کاربر احساس نیاز کند تا بتوانید او را تا پایان مطالب خود نگه دارید. .


پس می توان گفت یکی دیگر از قسمت هایی که باید به شدت نگران آن باشید، قلاب های محتوایی شماست.


4- عناوین جذاب و زیبا بنویسید

همانطور که داشتن عنوان جذاب می تواند کاربران را به سمت وب سایت جذب کند، داشتن زیرنویس های زیبا نیز می تواند کاربران را در وب سایت شما نگه دارد که می تواند به بهینه سازی موضوع وب سایت شما برای موتورهای جستجو کمک زیادی کند.


5- از تصاویر مفید و مرتبط استفاده کنید

داشتن فایل های تصویری و گرافیکی جذاب می تواند کاربران زیادی را به سمت وب سایت شما جذب کند که فراموش کنند چه مدت در صفحه وب سایت شما مانده اند.


تصاویر جذاب می توانند به رشد وب سایت شما کمک زیادی کنند.


نحوه سفارش محتوای متنی در وب سایت

تولید محتوای متنی سفارش

یکی از مهمترین و شاید مهمترین بخش سئو، داشتن یک تیم محتوای با کیفیت است. زمانی که بتوانید محتوای باکیفیت در اختیار کاربران قرار دهید، می توانید رتبه خوبی در گوگل کسب کنید.


سفارش تولید محتوای متنی نیز از این قاعده مستثنی نیست، شما باید از یک تیم حرفه ای در تولید محتوا برای کاربرانی که محتوای متنی را دوست دارند کمک بگیرید.داشتن فرمت های محتوا، مانند ویدئو، پادکست، تصاویر و غیره نیز تاثیر زیادی در توسعه وب سایت شما خواهد داشت.


معمولاً قوانین و اصول خاصی برای مرتب سازی تولید محتوای متنی وجود دارد. اگر می خواهید نظم خوبی داشته باشید تا بتوانید از مطالب نتیجه خوبی بگیرید، بهتر است در ترتیب ساخت محتوای متن نکات زیر را رعایت کنید:


نیازهای کاربران را نادیده نگیرید.

هنگام سفارش لطفا لحن و روش دفترچه راهنما را بنویسید.

قبل از ثبت سفارش ساخت لینک داخلی را مشخص کنید.

برای نوشتن محتوا از افراد رشته خود کمک بگیرید.

رعایت این 4 اصل و سفارش تولید محتوا در وب سایت شما می تواند نتایج بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد.


سفارش سایت تولید محتوا

همانطور که همه می دانیم سبک های تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و وب سایت ها کاملا متفاوت است که می توان گفت دنیایی از تفاوت است.


زیرا زمانی که می خواهید برای وب سایت خود سفارش تولید محتوا بدهید، باید شخصیت مخاطبان و نحوه صحبت شما با کاربران را در نظر بگیرید که بیشتر در وب سایت رسمی است. اما در شبکه های اجتماعی، سبک تولید محتوا به شکلی آشنا و جالب در حال تغییر است.


بنابراین زمانی که می خواهید برای وب سایت خود محتوا تولید کنید، باید یک سری توضیحات در مورد مشخصات دموگرافیک خود ارائه دهید تا شخصی که محتوا را برای شما تولید می کند بتواند بهترین نتیجه را به شما بدهد.


سفارش تولید محتوا


محتوای متنی تولید کنید و منبع محتوا را پیدا کنید

یکی از بحث برانگیزترین موضوعات در تولید محتوا که برای بسیاری از افراد سخت است، یافتن منابع مناسب برای نوشتن محتوا است.

علاوه بر سردرگمی در یافتن محتوای متن، بسیاری از افراد نیز با همان سردرگمی منبع صحیح و معتبر مواجه می شوند که امیدواریم در این قسمت بتوانیم این چالش را حل و حل کنیم.

واقعیت ها ثابت کرده اند که منابع زیادی برای تولید محتوا وجود دارد، به خصوص در دنیای امروز که می توانیم به دنیای محتوا دسترسی داشته باشیم، اما گیج شدن بسیار اشتباه است.

بنابراین، بهترین راه برای انتخاب محتوای مناسب چیست؟

اگر نویسنده هستید و چالش بزرگی در این زمینه دارید، بهتر است از کارفرمای خود بخواهید منابعی را که شما می شناسید معرفی و ارائه دهد. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و از ارائه محتوای اشتباه به مشتریان جلوگیری می کند.


سفارش تولید محتوای ممتاز

البته همه ما می دانیم که داشتن محتوای باکیفیت در یک وب سایت می تواند به طور موثری رتبه ما را در گوگل بهبود بخشد. بنابراین، زمانی که می‌خواهید محتوای ممتاز را سفارش دهید، باید با یک تیم حرفه‌ای کار کنید.


ما در تیم seoedu تمام تلاش خود را کرده ایم تا با کیفیت ترین و بسیار مقرون به صرفه ترین مطالب را برای شما عزیزان تولید کنیم.


هنگامی که با تیم کیفیت کار می کنید، محتوای کیفیت سفارش تولید می شود. تیم محتوای seoedu سابقه همکاری با برندهایی مانند شرافیت، سپندبار، روم، ویزا 724، بدرو، ایاگکو و ... را دارد که این برندها در زمینه خود در رتبه 10 برتر قرار دارند، می توانند محتوای بسیار خوبی تولید کنند و به مشتریان ارائه دهند. کیفیت بالا...یکبار امتحان کنید


هزینه تولید محتوای وب سایت

تولید محتوا یکی از بهترین و مناسب ترین راه ها برای معرفی محصول یا کسب و کار شما به مشتریان است. تولید محتوا معمولا وقت گیر و پرهزینه است، اما با SEOEDU می توانید با قیمت مناسب، بالاترین کیفیت را دریافت کنید. استفاده از نویسندگان شایسته و آموزش دیده در SEOEDU بدون شک هزینه تولید محتوای وب سایت شما را کاهش می دهد.


از ما تخفیف بگیرید

یکی از معایب وب سایت ما این است که هر چه محتوای سفارشی بیشتری داشته باشید، هزینه کمتری خواهید داشت که بسیار عالی است! جالب اینجاست که این تخفیف هیچ تاثیری بر کیفیت محتوای تحویل داده شده به شما نخواهد داشت. کافی است یک بار آن را امتحان کنید تا بازدید کننده مکرر ما شوید!


نحوه محاسبه هزینه

هزینه نهایی تولید محتوا بر اساس تعداد کلمات استفاده شده در محتوا محاسبه می شود. به عنوان مثال، هزینه یک محتوای 300 کلمه ای با ضرب 300 کلمه در قیمت یک کلمه محاسبه می شود. تمامی تعرفه های تولید محتوای SEOEDU به عنوان تعرفه های استاندارد اعلام شده است.


لیست هزینه ها

در این قسمت از وب سایت می توانید لیستی از کلیه هزینه های مربوط به محتوای متنی و محتوای ویدیویی را مشاهده کرده و سپس با توجه به نیاز خود سفارش محتوا را ثبت کنید تا نویسندگان توانمند ما در اسرع وقت با کیفیت ترین محتوا تولید کنند. طبق قضاوت شما عزیزم. اگر می خواهید بدانید هزینه تولید محتوا چقدر است، می توانید مقاله هزینه تولید محتوا را مطالعه کنید.


هر آنچه را که باید در مورد تولید محتوای ویدیویی بدانید را بدانید!

سه عنصر صدا، تصویر و حرکت به طور معجزه آسایی با هم کار می کنند، این یک معجزه است، همانطور که همه مردم جهان با هر زبان و نژادی در ارتباط هستند. در بین انواع محتوای تولید شده اعم از محتوای متنی، صوتی، تصویری و ویدئویی تولید شده در محیط تجاری، محتوای ویدئویی بالاترین ارزش و جذابیت را دارد.


از آنجایی که محتوای ویدیویی ارتباط مستقیمی با تفکر افراد دارد، تأثیر و ماندگاری آن بسیار بیشتر از سایر محتواها خواهد بود، بنابراین سعی می کنیم شما را با این نوع محتوا بیشتر آشنا کنیم. ترتیب ساخت محتوای ویدیویی موضوع این مقاله خواهد بود. با ما بمان.


سفارش تولید محتوا برای وب سایت


اهمیت ایجاد محتوای ویدیویی

همانطور که گفتیم محتوا در قالب های مختلفی تولید می شود که همگی برای جذب خواننده و بیننده است، اما با توجه به اینکه برخی افراد فرصت خواندن زیرنویس یا مطالب طولانی را ندارند ترجیح می دهند از یک موضوع در یک قالب استفاده کنند. کلیپ را ببینید. سفارش تولید محتوای ویدیویی خود را به SEOEDU ارسال کنید تا بتوانید با بازدید از بهترین و جذاب ترین محتوای ویدیویی، تعداد مخاطبان رو به رشد مخاطبان هدف خود را مشاهده کنید.


کسب و کار خود را از طریق محتوای ویدیویی رشد دهید!